Teljes körű könyvelés

Teljes körű könyvelés, adóbevallások és beszámolók készítése, bérszámfejtés és munkaügyek intézése, éves beszámolók, pénzügyi riportok, egyéb hatósági adatszolgáltatások készítése.

Cégvezetés

gazdasági adó és jogi tanácsadás – vezetői tanácsadás – személyre szóló vezetői tanácsadás (coaching), folyamatos együttműködés az üzletmenet során felvetődő kérdésekben.

Hatékonyság-növelés

Munkafolyamatba épített ellenőrzések kialakítása, cég diagnosztika, komplex controlling rendszerek kialakítása.

Projekt támogatás

A projektek jogi, számviteli, pénzügyi és adó megalapozása – due dilligence (adókockázati felmérés – pályázatok, banki hitelkérelmek készítésében közreműködés.

Krízis kezelés

Belső, illetve külső tényezők által előidézett rendkívüli helyzetekben nyújtott szakmai támogatás.

Outsourcing

Az adminisztratív folyamatok részleges, illetve teljes körű kiszervezése jelentős hatékonyság növekedést jelenthet.

Filozófiánk

Közel 30 éves gyakorlatunk alapján meggyőződésünk, hogy nem csak a nagy létszámú vállalkozásoknak van szükségük megfelelő szakemberekre a cégvezetéshez, szervezéshez, számviteli, pénzügyi, adózási és egyéb adminisztratív feladataik elvégzéséhez. Cégcsoportunk megvalósult, jó referenciákkal igazolható gyakorlata, hogy a legkisebbtől a nagyobb középvállalkozásokig is tudunk a fenti területeken minőségi, az ügyfél igényeihez rugalmasan alkalmazkodó szolgáltatásokat nyújtani megfelelő áron.

A megrendelő adottságai alapján személyre szabottan kialakított szolgáltatás modulok révén az ügyfél pénzügyi és jogi biztonsága, az optimális megoldások kiválasztása, a folyamatok vezetői és munkafolyamatokba épített ellenőrzése és így nagy fokú hatékonyság növekedés volt elérhető. A legtöbb vállalkozásnál esély sincs arra, hogy gazdasági igazgatót, főkönyvelőt, munkaügyest, adószakértőt, jogászt, szervezőt, sőt, hogy egyáltalán fő foglalkozású alkalmazottat tartsanak. De minden vállalkozás életében évente néhányszor erre szükség lenne, bár ezt a vállalkozó gyakran nem is veszi észre. Az egyre nehezebben áttekinthető és folyamatosan változó jogszabály dzsungelben gyakran még a rutin ügyleteken is változtatni kell, új tipusú tranzakció szakértői kontroll nélküli létrehozása gyakran a vállalkozás létét is veszélyeztetheti!

Mi készen állunk arra, hogy cégüknek ilyen multifunkcionális szakértői segítséget nyújtsunk! Pénz megtakarításban, adó optimalizálásban, biztonságban legalább 3-4-szer többet tudunk Önnek nyújtani, mint amennyibe kerülünk! Szolgáltatásaink messze többet jelentenek, mint az az általános gyakorlat, hogy a könyvelő egy nylon szatyorban nagy tömegű papírt kap: próbáljon meg kihozni belőle valamit, első sorban minél kevesebb adót! Mi a vállalkozást jól ismerve segítünk a folyamatok előkészítésében, szervezésében, optimalizálásában. Nem a nulla adó az optimális adó mérték!

A professzionálisan vezetett cégeknek is sok segítséget tudunk nyújtani. Egyrészt még a közepes vállalkozások felé is bizonyítottuk, hogy a hozzánk kiszervezett adminisztratív folyamatok a megbízóink felé hatékonyabbak és biztonságosabbak. A biztonságot az jelenti, hogy folyamatosan van módunk a szakirodalom és a jogesetek tanulmányozására, rendszeresen konzultálunk a pénzügyi kormányzat, illetve a szakma vezető tanácsadóival. Hosszú vállalatvezetési tapasztalatainkat is gyakran tudjuk ügyfeleink érdekében kamatoztatni!

Cégünk története

A Kék Golyó utcai irodában tevékenykedő cégek alapító tulajdonosai már a magyarországi rendszerváltást megelőzően 1973-tól, illetve 1983-tól együtt tevékenykedtek. A jelenlegi cégcsoport jogelődjei 1990-től működtek. Így közel 30 év tapasztalataival rendelkezünk a folyamatos megújulás képessége mellett.

Már a kezdetek során is a cégcsoport akkori vállalkozásai célul tűzték ki, hogy a hagyományos könyvelői szolgáltatásokon túlmenően, bérszámfejtést és a munkaügyek intézését, adó- és gazdasági tanácsadást is nyújtsanak ügyfeleiknek. A szolgáltatások továbbfejlesztése során fogalmazódott meg az a stratégiai cél, amely szerint egy kis- és középvállalkozás nem igényel alacsonyabb szintű szolgáltatást, mint amit egy nagyobb cég tud csak megfizetni. Ezért kezdetektől fogva igyekeztünk kevésbé fizetőképes ügyfeleinknek is olyan szolgáltatási struktúrát kialakítani, amely számukra is megfizethető áron próbálja csökkenteni azt a hátrányt, hogy a kis cégek számára az egyes vállalatirányítási területekre nem gazdaságos folyamatosan megfelelő szakapparátus foglalkoztatása.

Munkatársaink korösszetétele optimális: a tehetséges fiatalok, a nagy gyakorlatú középkorúak és az idősebb korosztály harmonikus együttműködése biztosított. Munkatársaink 70 %-a felsőfokú végzettségű. 2 adószakértőnk és 3 adótanácsadónk van, a regisztrált mérlegképes könyvelőink száma 13 fő, közülük hárman (nemzetközi) IFRS jogosultságúak, 2 munkaügyi szakvégzettségű kolléga is segíti szolgáltatásaink teljesítését.

2017-ben 192 vállalkozásnak nyújtottunk rendszeres szolgáltatást, ebből 168 vállalkozás teljeskörű könyvelését végeztük. Ezek együttes bevétele 29 milliárd kettőszázhuszonötmillió Ft volt, adózott eredményük 5,1 milliárd Ft, tárgyévi beruházási értékük 4,9 milliárd Ft. volt. Összesen 1024 fő bérszámfejtését végeztük.

Minőségi szolgáltatást elősegíti, hogy problematikus esetekben ügyvéd, könyvvizsgáló, számítástechnikai rendszerszervező ad hoc segítségét is igénybe tudjuk venni.

Folyamatos – felsőfokú végzettségű kollégák által üzemeltetett – ügyfélszolgálattal rendelkezünk, amely a személyes és telefonos szolgáltatás mellett elektronikusan is teljesíti ügyfeleink igényeit. Szolgáltatásainkat magyar és angol nyelven nyújtjuk, praktikus információkat jelenleg körlevelek kiküldésével biztosítjuk.

Jelentősek a külföldi tulajdonú (joint venture) cégek részére nyújtott szolgáltatásaink. Részükre folyamatosan angol és magyar nyelven párhuzamosan nyújtunk szolgáltatásokat és tájékoztatást adunk az üzleti élet magyarországi sajátosságairól.

Cégünk az elmúlt években nagy gyakorlatot szerzett a nemzetközi adózás területén. A világ 4 legnagyobb könyvvizsgáló cégével is működtünk együtt (KPMG, ERNST & YOUNG, DELOITTE, PRICE WATERHOUSE), de a Magyarországon jelentős BDO-val, Mazars-sal és a Szakértői Holdinggel is együtt dolgozunk. Kiemelt területünk az ÁFA törvény biztonságos alkalmazása, és az ÁFA visszaigénylések biztonságos lebonyolítása, valamint az ingatlan projektek végrehajtása Sok ügyfelünknek már több, mint 20 éve szolgáltatunk, e vállalkozásoknál már joggal érezhetjük magunkat családtagnak.

Referenciák *

AUCHAN Logisztikai Központ, Üllő
Sportkomplexum beruházás, Budapest III. kerület
Gyógynövény feldolgozó üzem, Budakalász
Renault-Nissan raktár és logisztikai beruházás Győr
Continental Logisztikai Központ Mosonmagyaróvár
IKARUS ipari park vásárlás, Budapest
DHL Logisztikai Központ beruházás (2006 az év ingatlanfejlesztése díjas)
Nolato Ipari park vásárlás és értékesítés, Jászberény
Logisztikai Központ vásárlás, Budapest XVII.
Logisztikai Központ vásárlás, Nyíregyháza
Renault-Dacia Logisztikai Központ beruházás, Pitesti Románia
Logisztikai központ beruházás, Pécel
Uniós Környezetvédelmi Monitoring rendszer
5 csillagos HILTON szálloda, Visegrád
Riverport üdülőpark beruházás, Budapest III.
Mercedes Lakópark fejlesztés, Kecskemét
Kühne & Nagel Logisztikai Központ, Kecskemét
Kereskedelmi központ és növényházak, Biatorbágy
Iroda vásárlás, projekt értékesítés, Budapest I.
28 vállalkozás átalakítása (kiválás, beolvadás) szervezeti és adóoptimalizálással
Nonprofit szervezetek közhasznú szervezetté alakítás
Szállodai ügyviteli rendszerek kialakítása
150 cég teljes körű, illetve új projektjeinek kialakítása

Továbbá

  • Brit, holland, lengyel, cseh, román, szerb, francia, német, török, izraeli, jordán, szíriai, kanadai, orosz, ukrán, francia, német, amerikai, argentin cégek részére nemzetközi adótervezés
  • Mintegy 200 eredményes pályázatban, illetve hitelkérelemben való közreműködés
  • Mintegy 500 adó és más hatósági ellenőrzésen közreműködés több mint 3500 millió Ft. ÁFA visszaigényléséhez képviselet
  • Vállalatirányítási rendszerek adaptálása (SAP, Navision, Dimension)

* A megrendelőnk általában a világcég részére beszállító magyar vállalkozás

Értékeink

Feddhetetlenség.

Felelősség.

Szakértelem és széles körű szakmai gyakorlat.

Folytonosság.

Az üzleti élettel összefüggő joggyakorlat naprakész nyomon kísérése.

Cégünk fő tevékenységei

  1. Teljes körű könyvelés, adóbevallások és beszámolók készítése, bérszámfejtés és munkaügyek intézése, éves beszámolók, pénzügyi riportok, egyéb hatósági adatszolgáltatások készítése.

    Alap szolgáltatásunk az egyedi tranzakciók előzetes véleményezése, és szabályossági kontrollja.

  2. Cégvezetést elősegítő szolgáltatások:

    • Gazdasági adó és jogi tanácsadás
    • Vezetői tanácsadás
    • Személyre szóló vezetői tanácsadás (coaching)
    • Vezetői ellenőrzési és riport rendszerek kidolgozása és működtetés
    • Hazai és nemzetközi adótervezés
    • Folyamat és ügyvitel szervezés
    • Folyamatok szabályozása
    • Vállalati tervezésben való közreműködés
    • Kockázat elemzés
    • Adóhatósági eljárásokban adószakértői képviselet, adóbevallások készítése, önellenőrzése. Külföldi ÁFA visszaigénylése
    • Kifizetőhely nélküli társadalombiztosítási ügyintézés
    • Egyéni adó és társadalombiztosítási ügyek intézése
    • Folyamatos együttműködés az üzletmenet során felvetődő kérdésekben
    • vezetői és munkavállalói érdekeltségi rendszerek kidolgozása, bérköltségek optimalizálása

  3. Belső ellenőrzési és hatékonyság növelési szolgáltatások:

    • Munkafolyamatba épített ellenőrzések kialakítása, cég diagnosztika, komplex controlling rendszerek kialakítása
    • Belső szabályzatok készítése
    • Gazdasági visszaélések feltárása
    • gazdasági tevékenység optimalizálása, belső ellenőrzés

  4. Projekt tervezési és megvalósítási szolgáltatások:

    • A projektek jogi, számviteli, pénzügyi és adó megalapozása
    • Due dilligence (adókockázati felmérés)
    • Pályázatok, banki hitelkérelmek készítésében közreműködés
    • Cégvásárlások, eladások átalakítások lebonyolítása
    • Vállalat átalakítás
    • Tranzakciók előkészítése és intézése

  5. Időszakos szakmai támogatás, krízis kezelés

  6. Outsourcing szolgáltatások: Az adminisztratív folyamatok részleges, illetve teljes körű kiszervezése jelentős hatékonyságnövekedést jelenthet.

    • Teljes körű könyvelés, bérszámfejtés
    • kimenő számlák készítése
    • bejövő számlák érkeztetése, ellenőrzése, pénzügyi rendezésének előkészítése
    • banki pénzforgalom intézése
    • Üzleti levelezési, fordítási, titkársági szolgáltatások, üzleti tárgyalások előkészítése és lebonyolítása